joi, 15 ianuarie 2009

A gift for me?


Ma uitam, astazi, la televizor, caci trupul imi era complet amortit de calmante ce au patruns fara vreo intrebare in mine.Era o emisiune pe "Euforia Tv", zic eu interesanta, un reality show de altfel.Cateva fete se luptau pt a castiga un inel cu diamant.Au trecut prin mai multe probe, printre care aveau de adresat o declaratie de dragoste domnului care va oferi acel inel uneia dintre ele. Era un domn italian, per ansamblu parea a fi pictat intr-un tablou care infatisa boerimea secolelor trecute.Toate bune si frumoase pana in momentul in care acesta urma sa elimine pe cea care a reusit sa-l impresioneze cel mai putin.Insa inainte de acest moment cufundat in emotii, sublineaza un adevar dureros si anume: toate ati spus ca vreti ceva de la mine si nu oferiti nimic in schimb(subinteles).A fost eliminata o tipa dragutza, dar care nu parea interesata de aceasta proba.Emisiunea probabil ca a continuuat, insa eu am oprit televizorul, din lipsa de...cultura.Intodeauna ne dorim sa primim ceva ori material, ori emotional, relational si consideram ca meritam sa primim pt ca am oferit.Acum realizez cu ajutorul acelor fete copile, cu nume si trup de printzese, ca sunt TREI categorii de asa zisa oferta dorita: una primesc pt ca dau, alta ca primesc fara sa dau nimic in schimb si ca primesc ceva pt care ofer ALTCEVA.Aceasta din urma e parca mai complicata doarece suntem pe o cale ce se indreapta spre o campie in gloria ei, cu cereale crude si sanatoase, iar noi vrem sa o luam pe o alta cale cu munti stancosi, inzapezititi si cu o altitudine care aduce cerul pe pamant.Vreau sa spun ca intodeauna lucrurile noastre sunt mai complicate, DAr cer simplitatea comuna pe care de altfel o am, o avem.Capsuna e roz in forma de inimioara cu un gust placut.Aceste doua, gustul si forma, culoarea denota un alt lucru care ne caracterizeaza si anume credem ca am oferit ce trebuia pt acel ceva care ni-l doream in asa fel incat cele doua sa formeze un intreg.Ne luptam pt a castiga un premiu indiferent cum si daca realizam sau nu, pt ca ne dorim importanta personalitatii noastre.Vom fii eliminati din jocul "societatea" daca nu jucam conform regurilor stabilite de noi.

2 comentarii:

Lavinia spunea...

imi place ultima propozitie;)

cristinutza spunea...

:):):)multzu!!