joi, 22 ianuarie 2009

A fi ales.


"Sentimentul ca esti ales este unul din cele mai frumoase daruri pe care le da dragostea celui prea iubit.Acest lucru inseamna ca cineva ma vede ca pe o persoana unica.Cineva crede ca am o contributie semnificativa de adus.
Pe de alta parte nu exista durere mai mare ca aceea de a nu fi ales:"Toata viata mea am fost ales ultimul.Aceasta e problema mea..De ce nu se atarna o tablita pe spatele meu pe care sa scrie -Respins. Ultimul care alege, sa ma aleaga pe mine"
A fi ales inseamna aproape intodeauna a fi ales in dauna altcuiva.A fi ales inseamna a fi mai bun decat cineva sau a fi superior, a fi un obiect care starneste gelozie, a fi preferat.Goana dupa a deveni cel ales este o adevarata competitie, iar premiul de consolare pt cei care pierd este o creatura malefica numita invidie.Numai printesele si altetii remarcabili se pot inscrie.Papusile de carpa nu au ce cauta aici.
Voi fi ales sau voi fi respins?
Valoarea alegerii depinde de cat de multi sunt respinsi.("Dragostea mai presus de ratiune" de John Ortberg.)

Niciun comentariu: