luni, 6 aprilie 2009

Aglomerat de vise

In rasucirea zilei de ieri, am prins o clipa de luciditate, printre degetul mare si cel aratator.Ma jucam pe margini de lac ori mare, pe coaste si in carti cu coperti roase..de-a visare.Ma jucam cand dintr-o dsta, pe un fundal de respiratii asurzinde, un milionar, aflat langa mine, rosteste raspicat si tare urmatoarea sintagma personalizata:"Bani nu mi-au adus fericirea!"Dupa o incercare indelungata de a exemplifica si a explica aceasta afirmatie incheie cu ochii cufundati in lacrimi, cam asa:"Eu, am pret numai in ochii Creatorului meu si a familiei mele!"
"Aglomerata" de vise despre fericire si dragoste, pret si frumusete, avutie si semnificatie mi-am aplecat gandul intr-o "pauza" a realitatii.Nu mi-am dorit bogatie, dar mi-am dorit frumusete, semnificatie si iubire.Am inversat termenii si am repetat in nenumarate randuri asta:"Frumusetea,semnificatia si iubirea nu aduc fericirea!!"Oare poate fi adevarat?oare cineva a experimentat asta?
Gadul imi zboara la Cel care avea sa schimbe cursul istoriei si..zic eu, cursul dorintelor efemere.Da, El este primul si singurul "om sfant", fara pata.
Am lasat ca "pauza" realitatii sa continue.

3 comentarii:

Lomaxx spunea...

te urmaresc de ceva vreme(stiu ca suna ciudat, dar de fapt blogul ti-l urmaresc) si imi place felul tau de a gandi si de a scrie, uneori mai intortocheat ca trebuie sa citesc de doua ori aceeasi propozitie :)
chiar daca scri mai rar si mai putin, totul se concentreaza ca-ntr-o pastila ce se topeste efervescenta in limpezimea gandurilor. numai bine si spor la scris in continuare :)

cristinutza spunea...

mda, multumesc!
"intotocheat"?eu as spune naivitate sau incapacitatea de a exprima idei profunde!:):)
....imi place atunci cand mi se intampla sa iau pastile efervescente:)blogul meu vreau a fi sunetul asurzitor imprimat in linistea cititorului sau cum spui tu: "pastila efervescenta din limpezimea gandurilor", sa ai parte de mult bine!!

Liviu spunea...

eu cred ca fericiea nu o aduce banii ci faptele bune care noi le facem in timpul vietii noastre fizice, si prin bunatate la nivel de gandire.

titlul este genial, o zi placuta