duminică, 27 noiembrie 2011

Ce-mi incanta inima!

1.Ma opresc din loc, ele ma opresc din loc...lucrurile care-mi incanta inima. Vineri seara am urmarit un interviu cu Angela Ghiorghiu si sambata seara ice dance cu Charlie White si Mery Davis. Ce frumos, ce uimitor! Am oprit ceasul si am stat ascultand cuvinte spuse din suflet pentru sufletele oamenilor. Opera te linisteste, e un leac pentru suflet, vandut ieftin. Asta spunea ea. Spun ea pentru ca, ea nu-si cereseste politetia prin media, ci ea cu vocea-i calda si duioasa te imbie cu muzica. Atat si suficient. Ibuprofenul e scump la fel precum O habanera pe care o asculti si o lasi sa te patrunda in intregime. In ziua de sambata cand gemea frigul, m-am oprit dinnou in fata micului ecran. Erau doi oameni care patinau pe gheta. Expresivitatea lor si lejerita cu care isi croiau pasi pe gheata m-au uimit. Vroiam sa fiu acolo, dar m-am oprit aici sa traiesc din cele oferite de ei. Minunat!

Niciun comentariu: